Gott!

Idag känns det bra i hela mig! Just nu sitter jag i solväggen och andas lite, vi har trädgårdsfix på agendan den här helgen, och jag har rensat häcken, det va verkligen välbehövligt. Några nya plantor ska sättas ner för att fylla ut där den är lite gles, och staketet som suttit utanför är borta! Mycket bättre så!

Gårdagkvällen spenderades med ett gäng glada tjejer! Förfest med drinkar, pizza och vin, sedan avslutades kvällen med dans på Harrys! Kan konstatera att man i alla fall inte hör till det yngre gardet längre...! :) men kul va det och precis vad jag behövde! Idag är det lite segt men jag mår ändå toppen och humöret och energin är på topp! Tror att vädret har en del med min sinnesstämning att göra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0