Jag överlevde!

Jepp, nu har jag gjort första veckan på nya jobbet, och jag överlevde! Jag tyckte till och med att det va jättekul! :)

Jag va väldigt nervös innan, eftersom jag inte visste hur kroppen eller huvudet skulle reagera efter att ha varit hemma ett tag, men jag tycker att det har funkat riktigt bra! Visst är jag trött när jag kommer hem, men det vore ju konstigt annars. Jag är väldigt nöjd med att jag känner att jag har saknat att jobba, jag har saknat att ha barnen runt mig och jag har saknat vuxet umgänge! :)

Jag har åkt hem och sovit nån timme innan Jonas kommit hem med barnen, så jag har hunnit vila lite också. Skönt!

Just idag har jag huvudvärk, men det är den tiden i månaden så det va väntat... Bara att sova bort och hoppas på att det är borta när jag vaknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0