Skithuvud...

Att vakna med huvudvärk är bland det värsta jag vet... Man vet redan när man vaknar att det kommer bli en skitdag... Fattar inte varför huvudvärken kommer tillbaka nu.. Det har varit mycket bättre i några veckor nu, och jag kan inte säga att jag saknat den...

Jag har fått sovmorgon idag! Jonas vabbar eftersom jag har mina möten och idag är det dessutom mindfullness! Så han gick upp med barnen i morse och jag fick sova till kl 10! Vet inte när det hände senast! :)

I eftermiddag är i alla fall barnen smittfria allihop efter magsjuka! Gött! Eftersom Alva va dålig sist så fick även dom små va hemma från dagis för att inte sprida nåt vidare. I morgon blir det förhoppningsvis dagis och skola igen!

Nu ska jag masa mig upp och få lite frukost till magen och en värktablett till huvudet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0